Proje Yönetimi Eğitim Programı
Proje Yönetimi eğitimimiz, PMI® Proje Yönetimi Metodolojisi doğrultusunda katılımcıların aktif olarak katılım sağladığı yaşam temelli 2 günlük bir gelişim programıdır. PMP® sertifikalı profesyonel proje yöneticisi eğitmenimiz tarafından maksimum 15 kişilik gruplarla eğitimimiz gerçekleştirilmektedir.
Terminolojinin yanı sıra entegrasyon, zaman, kapsam, bütçe, kalite, tedarikçi, kaynak, iletişim, paydaş ve risk yönetimi temel bilgileri eğitimin ana konu başlıklarıdır. Katılımcılar bu kapsamda projelerin başlatma, planlama, yürütme, izleme ve kapanma aşamalarını takip ederek eğitimi tamamlayacaklardır.
Tüm dünyada sertifikalı proje yöneticileri tarafından pek çok farklı sektörde kullanılan bu metodoloji kapsamında gerçek hayat tecrübelerine dayanan örnek durum anlatımları ve güncel analiz verileri eşliğinde anlatım yapılacaktır.
Örneklerle gerçekleştirilen bu eğitimimiz ile;
- Proje yönetimi terminolojisi
- Dünya standardında geçerli proje yönetimi metodolojileri
- Proje yönetim süreçleri ve bilgi alanları
- Şirketinizdeki proje yönetimini PMI® Proje Yönetimi Metodolojisi ile ilişkilendirerek geliştirme
- Ve başarılı (Tüm proje paydaşlarının beklentilerini karşılayan) bir proje yönetimi gerçekleştirebilmek için ihtiyacınız olan
konular hakkında gerekli bilgilere sahip olacaksınız.
Bu iki günlük temel proje eğitimimiz, proje yöneticisi veya ekip üyesi olarak görev alan tüm çalışanlar için iyi bir alıştırma olacaktır.
Katılımcılar: Proje Yönetim ekiplerinde yer alan tüm çalışanlar. Proje Yönetimi alanında kendini geliştirmek isteyen kişiler.
Katılımcı Sayısı: Max. 15 kişi
Eğitim Süresi: 2 gün
Eğitim Saatleri: 09:00 - 17:00
Kişi Başı Katılım Ücreti: 1.600 TL. + KDV
İçerik
Bilgi paylaşımında bulunacağımız konu başlıkları;
Proje Yönetimine Giriş
- Proje Nedir?
- Proje Yönetimi Nedir?
- Proje Yönetiminin Tanımı ve Amaçları
- PMI Metodolojisi ve Diğer Metotlar
- Proje Başarı Kriterleri
- Proje Organizasyon Yapıları
- Proje, Program ve Portföy Kavramları
Proje Yönetim Aşamaları
- Proje Yönetim Süreçleri
- Proje Yönetim Bilgi Alanları
- Süreçlerin ve Bilgi Alanlarının Birbiri ile Olan İlişkileri
Proje Başlangıç Adımında Yürütülen Çalışmalar
- Proje Seçim Metotları
- Başlangıç Öncesinde Yapılan Hazırlık Çalışmaları
- Başlangıç Çalışmaları
Proje Planlama, Uygulama ve Kontrol Adımlarında Yürütülen Çalışmalar
- Entegrasyon Yönetimi
- Entegrasyon Yönetimi Süreçleri
- Değişiklik Yönetimi
- Paydaş Yönetimi (Herkesin Katılımını Sağlamak)
- Paydaş Yönetimi Süreçleri
- Paydaş Yönetiminde Kullanılan Metotlar ve Araçları
- Kapsam Yönetimi (Doğru İşi Yapmak)
- Kapsam Yönetimi Süreçleri
- Kapsam Yönetiminde Kullanılan Metotlar ve Araçlar
- Zaman Yönetimi (İşi Zamanında Yapmak)
- Zaman Yönetimi Süreçleri
- Zaman Yönetiminde Kullanılan Metotlar ve Araçlar
- Maliyet Yönetimi (Bütçeye Uymak)
- Maliyet Yönetimi Süreçleri
- Maliyet Yönetiminde Kullanılan Metotlar ve Araçlar
- Proje Performansını Ölçme ve İzleme Metotları
- Kalite Yönetimi (İşi Doğru Yapmak)
- Kalite Yönetimi Süreçleri
- Kalite Yönetiminde Kullanılan Metotlar ve Araçlar
- İnsan Kaynakları Yönetimi (Etkin Bir Ekip Olmak)
- İnsan Kaynakları Yönetimi Süreçleri
- İnsan Kaynakları Yönetiminde Kullanılan Metotlar ve Araçlar
- İletişim Yönetimi (Herkesi İletişim Döngüsünde Tutmak)
- İletişim Yönetimi Süreçleri
- İletişim Yönetiminde Kullanılan Metotlar ve Araçlar
- Risk Yönetimi (Öngörüleni ve Öngörülemeyeni Planlamak)
- Risk Yönetimi Süreçleri
- Risk Yönetiminde Kullanılan Metotlar ve Araçlar
- Tedarik Yönetimi (Doğru Tedarikçilerle Çalışmak)
- Tedarik Yönetimi Süreçleri
- Tedarik Yönetiminde Kullanılan Metotlar ve Araçlar
Proje Kapatma Adımında Yürütülen Çalışmalar
- Tedariklerin Kapanışı
- Kapanış Çalışmaları ve Kontroller
- Ekibin Serbest Bırakılması
- Projenin ya da Fazın Kapatılması
Proje Yönetiminde PMI'ın Etik Kuralları
Eğitimlerimiz oyun, video, vaka çalışması vb. uygulama araçları içermektedir.
Bugüne kadar eğitim programlarımıza katılmış olan müşterilerimiz hakkında bilgi almak için buraya tıklayınız.